Torben Thoger. Creation – Production – Promotion of Music & Film

HVAD SIGER EN DANSK, EN NORSK OG EN ENGELSK KUNDE OM MIG?

I min egen, helt nye, præsentationsfilm fortæller jeg selv hvad der virker når man skal tiltrække nye kunder – og jeg viser eksempler på det fra nogle af mine produktioner. Du kan også opleve tilfredse kunder, som fortæller hvad de har fået ud af at samarbejde med mig.

Filmen er på dansk – med undertekster på de medvirkende kunder, som taler engelsk og norsk. Tak igen til alle medvirkende!

Selvom jeg er filmmand, må meget tages om når jeg selv er foran kameraet. Det kan du se eksempler på i slutningen af filmen, hvor der vises nogle fraklip.

Se filmen her – og del gerne:

https://www.youtube.com/watch…

heart emoticon & ☮ Torben smile emoticon

See Translation

Torben Thøger's photo.

Torben Thøger with Torben Thoger. Creation – Production – Promotion of Music & Film and 2 others

HVAD SIGER EN DANSK, EN NORSK OG EN ENGELSK KUNDE OM MIG?

I min egen, helt nye, præsentationsfilm fortæller jeg selv hvad der virker når man skal tiltrække nye kunder – og jeg viser eksempler på det fra nogle af mine produktioner. Du kan også opleve tilfredse kunder, som fortæller hvad de har fået ud af at samarbejde med mig.

Filmen er på dansk – med undertekster på de medvirkende kunder, som taler engelsk og norsk. Tak igen til Mette Barfoed, Knut Lithell, Danny Hughes og alle andre som medvirker.

Selvom jeg er filmmand, må meget tages om når jeg selv er foran kameraet. Det kan du se eksempler på i slutningen af filmen, hvor der vises nogle fraklip.

Se filmen her – og del gerne:

https://www.youtube.com/watch…

heart emoticon & ☮ Torben smile emoticon

See Translation

Leave a Reply

